Facebook Autostyl Janko

právě v prodeji

Nová škoda octavia Facelift







Škoda Octavia II Facelift


Nová Roomster






Škoda Roomster


Nová Fabia






Škoda Fabia


Nová škoda octavia






Škoda Octavia II

novinky

Reklamační řád

obchodní podmínky | reklamační řád | jak nakupovat

1. Domníváte se, že zakoupené zboží je vadné?

Postupujte dle reklamačního řádu.

  • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 24 měsíců, mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje (např. žárovky).
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou montáží kupujícím.
  • Sortiment prodávaný na serveru autostyl-janko.cz je speciálního charakteru, a vyžaduje nezbytně odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
  • Před započetím reklamačního řízení je nutné kontaktovat prodávajícího e-mailem na adrese info@autostyl-janko.cz. Popsat zběžně druh závady a připojit fotodokumentaci vady na výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů.
  • Reklamované zboží je nutné doručit osobně či poštou na adresu prodávajícího: Jaroslav Janko - Autostyl,Dělnická 831,543 03 Vrchlabí (pověřená osoba Jaroslav Janko).
  • O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace), ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího, ve složitějších případech do deseti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.
  • V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.
  • Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.
  • Nebude-li reklamace v uvedené lhůtě prodávajícím vyřízena, má kupující právo na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.


POZOR DŮLEŽITÉ !!!

Jakmile Vám zásilková služba nebo česká pošta přiveze balík, je NUTNÉ zkontrolovat stav balíku. Pokud je jakkoliv poškozen nebo zdeformován, můžete jej převzít, ale musíte s řidičem sepsat protokol a poškození balíku. Řidič zásilkové služby je povinen tento protokol sepsat. Pokud po otevření balíku zjistíte mechanické poškození zboží, kontaktujte zásilkovou službu nebo naši firmu, zajistíme další postup reklamace. V případě nedodržení tohoto postupu nebude brán zřetel na poškození zboží přepravní firmou a následné reklamace nebudou vyřízeny.


2. Chcete vrátit zboží zakoupené přes internet ve 14-ti denní lhůtě?

Lze tak učinit při splnění následujících podmínek:

  • Zboží nesmí být použité
  • Zboží musí být vráceno v originálním a nepoškozeném obalu
  • Přiložte doklad o koupi zboží.
  • Uveďte číslo účtu, na který prodávající zašle částku vynaloženou na nákup zboží.
  • Nejedná se o zboží upravené dle přání zákazníka nebo pro jeho osobu (např. spoilery, nárazníky) dle § 53 odst. 7 písm. c) občanského zákoníku
  • Nejedná se o zboží na jehož nákup byla uzavřena mezi prodávajícím a kupujícím písemná kupní smlouva

Při splnění uvedených podmínek budou nejpozději do 14-ti dnů od převzetí vráceného zboží prodávajícím, zaslány peníze na Vámi uvedený účet.



Copyright 2000-2024 AutoStyl Janko | designed and programmed by InternetWebdesign
Partneři: Antiradary | Autoservis a pneuservis Liberec | Motorkáři, srdcem i rozumem | Pneumatiky | Autopůjčovna | zvedák na auto
[CNW:Counter]